Handelsvilkår/købsbetingelser for pippali.dk

Ethvert salg fra pippali.dk er underlagt nærværende salgs- og leveringsbetingelser, medmindre disse er fraveget ved udtrykkelig skriftlig aftale.

Sælger på www.pippali.dk:

Pippali Indian Grill
Herlev Bygade 34
2730 Herlev
CVR.: 31251796
Tlf.: +45 4492 9999
E-mail: info@pippali.dk


FORTROLIGHED

Ved bestilling af mad, skal du indtaste dit navn, telefon nummer og leverings adresse, for at vi kan levere dine bestillinger. Vi gemmer disse oplysninger, så du slipper for at indtaste oplysningerne hver gang du bestiller mad. De personlige oplysninger sælges ikke videre. Dvs. oplysningerne opbevares, men vil ikke blive solgt, udlejet eller videregivet til tredjepart.

LEVERING

Vi anser, at levering af din bestilling fra os er sket, når varen er modtaget. Hvis du bestiller og vælger et bestemt leveringstidspunkt, kan vi ikke love at vi kommer nøjagtig på det tidspunkt du har valgt. Vi ekspederer din ordre og afsender den hurtigst muligt, normalt indenfor 45 minutter, men ved travle tidspunkter kan der dog gå op til 60 minutter eller mere.

MISBRUG

Når du fortager en bestilling hos os bliver din IP-adresse registreret i vores database, dette sikre os mod misbrug eller falske bestillinger. Misbrug medføre politianmeldelse og din IP-adresse vil blive leveret til politiet.

BETALING ONLINE

På pippali.dk er det muligt at betale med Dankort, eDankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express. Betaling finder sted med betalings-/kreditkort. Ved betalings-/kreditkort hæves ordrebeløbet samme dag som ordren ekspederes.

SIKKERHED

Når du betaler med betalings- eller kreditkort, bliver de data, du indtaster, krypteret og straks sendt videre til PBS (Pengeinstitutternes Betalingsservice) via en sikker SSL- server, på den måde er det kun PBS, der kan afkode og læse dine kortoplysninger. Dine kortdata bliver således IKKE opbevaret hos os og hverken vi eller uvedkommende har mulighed for at se dem.

FORTRYDELSESRET

Ifølge købeloven er der IKKE fortrydelsesret på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.

REKLAMATIONSRET

Reklamation i forbindlelse med takeaway. Vi gør opmærksom på, at maden altid smager bedre, når den nydes hos os. Det kan ikke undgås at madens temperatur falder på vej ud til kunden. Ligeledes kan Naan brød blive bløde, at dampen ikke kan komme ud af indpakningen. Det er kundens ansvar at tjekke at korrekt mad udleveres ved afhentning. Kunden skal også tjekke bonnen, at der faktisk udleveres det, der betales for. Hvis kunden har fået andet/forkert mad end kunden har bestilt, skal kunden reklamere inden for rimelig tid. Efterfølgende laver vi nyt mad mod at det andet returneres. Som kompensation for dette, giver vi en Mango Lassi. Vi giver kun kompensation, hvis maden returneres.

SERVICE MEDDELELSER

Hvis du har fravagt nyhedsmail, får du ikke mails med nyheder fra os. Men når du er oprettet i systemet accepter du at vi sender dig service meddelelser (Det betyder, vi sender dig en mail ved fejl på sitet, hvis vi holder lukket, ved evt. brand eller hvis hjemmesiden opdateres).

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og evt. fejl på hjemmesiden. Vi kan heller ikke gøres ansvarlig for forsinkelser eller virus, der er opstået som følge af brug af e-mails eller brug af internettet. Ved bestilling af udsolgte varer, vi vil kontakte kunden med det samme og gøre opmærksom på dette. Vi er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar. Ved større vedligeholdelse, sender vi en mail til alle vore kunder med information herom.Alle priser på vores varer er i DKK og inkl. moms.

Pippali · Herlev Bygade 34 · 2730 Herlev · Tlf +45 44 92 99 99 · CVR 31251796 · Handelsbetingelser